Fotot

Saturday, February 6, 2010

E momentit...Leonora Rugova

E momentit...Leonora Rugova DHëmbi i prishur mund të sherohët nëse e rregullon në fillim të prishjës,nesë jo atëhere do kesh me telashe...E DIM SE CILAT TELASHE ...


Humba në një vënd krejtësisht të panjohur për mua edhe pse kisha ndëgjuar shumë here për këtë vënd edhe kalimthi shumë here kisha kaluar nëpër të. U vendosa në këtë kryeqytet. Ishte një vënd shumë i madh kisha frig nga çdokush, nuk njohja askënd...Rrethi që me rrethonte u mundonin të më ofronin por mua më mbronte distanca ime ...Isha’’Si një marimang në mes katër mureve’’dhe beja rrjetë që askush mos të më afrohej...E ashpër por e dashruar për atë që kam ardhur...Lart mendjemadhesia dhe injoranca 7777777 ( NR.7 kod i imi pozitiv) filloi të mi shkatërroj rrjetat që i kisha ndërtuar ndihesha shumë më e butë shumë më e dashur me 7777777 ...Kështu thoja e do ky zanat të jesh komunikative,,,te ndegjoja,,,dhe të mendoja para se të flisja...Happy girl...Freski në çdo anë ...,SOCIALE...Filloji ngadalë të ndertohët një ramp e çelikut nga liria shumë e madhe e imja, Ajo kur ia leshonte dikujt udhën rrallë kush që kishte kthim mbrapa...WELCOME FOREVER ...Morra guximin dhe desha të provoj se çfare ka mbrenda asaj udhe...Ishtë me shumë kthesa por kishe edhe udhë kryqe...Doja të kthehsha mbrapa sepse e hetoja një lojë të rrezikshmë ,,por humba nëpër këto udhe , mbeta në njërën nga këto udhe kryqe se dija ka t’ia mbaja...HUMBA...Me vinte era... Një erë e t’mershme,,,Humba idetë qe i kisha për t’ia dalur kësaj udhë...Fillova të ecja dhe me çuan këmbët fal Zotit të rampa...U gëzova pa mase dhe doja të dilja sa më parë por nuk arrija më kapi nje Ankth nuk mundja të levizja nga vëndi...Më doli një dritë si lloj neoni dhe sikur ma kthentë fuqin, provoja ta kaperceja por nuk munda ...Në njëmoment e pash vehtën mbi te...Ajo RAMP e t’merrshme mu dok se foli dhe më tha une paskam nevoj për më shumë çelik dhe ti do ta përforcosh,,,Ftohtesi,, ethe,,,temperatura,,,koke dhembje fillova ngadale të shkrihesha si një hekur... Kohë të gjatë ballë përballe me FERRIN dhe Zjarrin me temperatura në organizimin tim e pash vetën se unë po e përforcoj dhe po i marr në qafë edhe njerzit tjerë sepse kishte shumë që donin të shohin se çfarë ka mbranda asaj Rampe dhe se ku do i çon udha të cilën e bën pa pagës ...E kisha vetëm syrin dhe veshin ëndë të pa shkrirë dhe një 7777777 më tha <Mbajeni distancën por me njerz të caktuar...Keni besimin dhe guximin në vehtën dhe do thyeni çdo gje të keqe dhe jo ligjore qe ju rrethon...Ideat ruani për vehte dhe mos ia shpalosini çdo kujt sepse do mbetëni pastaj me gojë hapur dhe kokëbosh..
Problemi qoft psiqik apo fizik ju demton shendetin...
RUAJENI SHENDETIN
Ashtu si u hetova edhe e shkrujta ishte e momentit...

4 comments:

  1. ti mor i marr ne listen e kriminevlve paske fut edhe Jusuf Gevallen. Me nje list em morinen e me rankoviqin.

    ReplyDelete
  2. bahtir hamza i rrahur ne sigurimn e shtetit ne shqiperi per shpijunazh
    http://floart-press.blogspot.com/2010/01/agjenti-sllav-bahtir-hamza-shkruan.html

    ReplyDelete
  3. Rimokatolicizam potiskuje Pravoslavlje na Kosovu

    BAHTIR HAMZA KUNDER QDO GJEJE QE FRYMON SHQIP
    http://www.novinar.de/2007/01/30/1320.html#comments
    Për intervistën e z.Bahtir Hamza në këtë blog virtual të serbëve është i botuar edhe ky koment:
    Jedan komentar za “Rimokatolicizam potiskuje Pravoslavlje na Kosovu”
    01
    BRAVO BAHTIR HAMZA.TI SI PRAVI SRBIN!

    Slobodan Bascarevic 12. jul 2007. u 12:17
    TI SI PRAVI CIGANIN MOR BAHTIR KAZMA

    ReplyDelete
  4. BAHTIR HAMZA PEDOFIL:
    RAPORT I POLICIS CANADEZE PER DHUNIM TE VAJZAVE TE MITURA
    www.torontopolice.on.ca/newsreleases/pdfs/17677.pdf

    TI JE NJE JEVG KORROTICE I MALLKUAR QOFSH QE NA NJOLLOS KOMBIN DUKE U VETQUAJTUR SHQIPTAR

    ReplyDelete

Te dashur Bashkeatdhetar

Bahtir Hamza bahtirhamza@yahoo.com Te dashur Bashkeatdhetar O mik, oj Mike, Shqiptar/e te dashur NE SHENEJE RRESPEKTI IU BEJE TE DITURE ME KETE INFORMIM PUBLIKE Informoje te gjithe miqet ne “Facebook,” te gjithe miqet qe i kam te regjistruare ne adrese te penashqiptare@hotmail.com dhe po me kete edhe ne MSN, se hakerat qe hajen edhe BALT njerezit e pandergjegjeshem me iniciajtive te tyre ,ma kane thye pasvortin e adresese elektornike penashqiptare@hotmail.com te shtunden Date : 23.janar.2010. Hakerat nga FRIKA ,te ndikuare, me influence kane hye edhe ne adresen time bahtir07@hotmail.com dhe mi kane feshi te gjitha leterate dhe adresate e miqeve.Aqe me keqe kane perdore adresen time per te shprenda virusa neper miqe e shoke te mije,vetem e vetem mem poshteruare mua dhe mem turperua mua dhe mema ule nderin tim.Por shume veshtire do ta kene anmiqet e mije mema ule Krenarine time.Shume veshtir e kan anmiqet e mije mema vera thjeshtesine e bukurise time.Shume veshtire e kane anmiqet e mije memi vera Kengavashate e mija. Prandaje lus te gjith miqet qe te keni kujdes ndaje hakerave.Ndaje hipokritve e Mediokriteteve te tyre qe jane lajaktar..... Nese dikush iu paraqitet ne MSN me adrese te penashqiptare@hotmail.com,ose bahtir07@hotmail.com, separi kerkonja emrin pergdheles timin me katere gerrma,dhe numrin e hyrjes me tete numra ,si njohje per me dite se a jam une kerkonja qe te i nderron Katere (4)fotogarfi te mia ne ekrani e vogel te MSN.Deri sa ta hapi adresene re . Mundesishte lutem me lajmeroni se kush jane ata qe i perdorin adresat e mija ,e ne emrin tim bisedojne me ju, me adrese te penashqipatre@hotmail.com,ose bahtir7@hotmail.com.Lutem me lajmeroni ne adresene time te yahoous: bahtirhamza@yahoo.com Per NDIHMEN e juaje.Paraparakisht te falenderoje dhe te jam mirenjohes, O Mik, oj Mike. Per cdo gje me lajmeroni ju lutem. Dua te dia se cka kerkojne ata qe te gjejne mbi mua.Ata qe me te rinjete te tyre hajne edhe BALT,qe kane mbete amplitude verbimi, jane qelbesiara te vjetera. Kur veq dihet se realiteti i jetes ne Kosove eshte nje realitet Dramatik.Me rivale te vdekjeve te dyfishta.1956-2008. Pershenetje shqiptare Bahtir Hamza

U rritsh me Lulet e Botës Kosve

U rritsh me Lulet e Botës Kosve