Fotot

Saturday, February 6, 2010

PERSHTYPJET DHE SHKELQIMET E SE VERTETES KOHORE

Bahtir Hamza, University of Toronto bahtirhamza@yahoo.com

Zef Lleshi, Tirane Albania,
Date 26.Decembar.2009
Letere e hapur z.Zof Lleshit,
Thema :Pershtypjete dhe shkelqimet e se vertetese kohore.
I nderuar miku im Zef Lleshi ,!
Ne “Facebook” ne balline e murit tim te profilit tim,lexova kete mesazh tendin qe me dergon mua Citoje:” Zoti Bahtir duhet te tregosh te verteten ne crrethana je njohur me mua dhe cfare pershtypjesh ke.te pershendes, zef lleshi”.
Duke te pershendetur perzemersisht, si dhe duke rujte mbresa te veqanta nga ti miku im I nderuar dhe I dashture Zef Lellshi, deshiroja te te ftoje ne bindje dhe ne shkelqimin e se vertetese se kohese qe lane gjurma,qe ta dishe TI dhe mbare shqiptaret e botese se pse te quaj dhe pse te kam MIK.?!dhe pse je njeri, dhe mbeteshe cdo hera per mua mik.
Se pari).Zef I dashur ,Eshte nder per mua qe e kam nje mik shqiptar te ndershem dhe te sinqert siqe jeni ju zoteri Zef Lleshi, sepse geni jone I Krishtrimit eshte DRITA e ATDHEUT E KOMBIT ton qe nga viti 1271.e edhe para Krishtit. Se dyti) Zef I dashur une nuk dia me rrejte.(nuk dia me genjua o burri dheut.)! por me ju “ me kendone zemera e perterime”.!(GJ.F.) Se treti) Po te njoftoje se ne cfare rrethana jemi njohur une dhe ti dhe pershtypjete qe i kam per tya.
Zef i dashur. Meqe keni kerkuare te vertetene se ne cfare rrethanash jemi njohure une dhe ti.E edhe une pota theme te vertetene e shkelqyare .Po te shkruaje kete letere qe ta dishe se perse te quaje MIK.(sepse nuk di me rrejte)me shpres qe ta bejshe publike ne cdo gazete shqiptare te Shqiperise,dhe shprendaje kete letere per botim ne interenet dhe ne cdo cep te tokese se Arberit.Dhe po te shkruja edhe per mbresate qe mike lene si kujtim te paharruare.Ti si shqiptar, si mik e edhe miqete e tjere shqiptar si miqe qe I kam ne Tirane.!
Po te kujtoje.Zef I dashur,Ne u njoftuam, ne shtpine e selise te”Partise Demokratike” 2000. ne selin e gazetes te “RD” te njohta ne presencen e njerezve ne rrethanate shume te ndershme , dhe pse Shqiperia ne ate kohe ishte ne mjegulle, ti ishe i rrethura nga njerezite te njohur dhe te sinqert.Me tya ishte zoti M.Buqepapaj,dhe me dy te tjere,dhe me pershendetjen time JU me parnuat ne shoqeri me pershendetje dhe duke u pershendet dore per dore u ngritet edhe ne kembe per te me bere nder mua, dhe u ulem bashkarisht ne nje Tavoline.Me pytet per plaget e mija qe I kisha ne syrin tim te ajur e te mbyllure, ne buze te pergjakure…e nga dhembja qe e ndiete levizete edhe nga korrika,Une me buze thare fillova te te ua qaje hallin duke ua treguare edhe fotogarfit qe me rrahen deri ne alivanosje,ne Kampin e Refugjatve ne Tirane te “Pishinat”, Policija e SHIKUT.E Polici Ushtarak Elvin Hasan Ragipi,qe bente roje ne kompin e Refugjatve, dhe Fadil Lokaj, qe ishte bashkpuntori I sherbimit secret serb I UDBes, qe kishte DEZERTUA nga aradhet e UCK-ese, dhe ishte i strehuare ne Kompine Refugjateve, te cilin as nuk e njofsha.Fillova te ua qaje hallin edhe per Rrahjne time ne Komersariatin numer II. Te Plicise ne Tirane nga Polici Irakli Profka,me kembe karrige,qe ishte rrahje e temrrshme……
Por me qe jemi ketu,dua te veqoje Ndihme tende qe me ke ndihmua burrnisht,por edhe ndihmen e miqeve te tjere qe me kan ndihmua ne kete tragjedi shume tee rande. Zef I dashur,Une ua qajta hallin per barrna,(ilaqe) dhe je ti zoteri Zef Lleshi, qe me ke dhane Leket(para) per me i ble barrnate, sidomos veqoje kremin e syrit tim qe e kam ble me parate tua,sepse edhe syri im kerkojeke te shifte Shaqiperin ne DRITE.Syri im qe ishte i ajure,I qivitosure, dhe I mbyllure nga rrahja me shkelma ,nga QIZMJA e Policit Ushtarak, Elvin Hasan Ragimipt, derisa Une sa isha I shterire per toke, dhe me dure te lidhura ne pranga mbi korriz, ai me shkelmoi dhe nderhyri Polici civil me emrin Dalen, dhe e largoje Elvin Ragipin qe te mos me shkelmon me…
Meqe jemi ketu, mik I dashur Zeff,Dua te veqoje, edhe buken qe e kemi hanger bashke ne ate restoranin per balla ndertese se “PD” por pos ushqimit ti me ke ndihmua edhe me para (100.DM.) qe nuk tu ka dridhe as dora, qe une me pase buke edhe per dite te tjera ne vijim…por mos me zagjet me shume te them burrnishte se edhe fjalet jane te maketa e te paketa ,per ndihmen qe me keni bere ne ato momenete shume te randa nga ato rrahje te tmerrshme ,sespe isha para vdekejse,dhe me kete raste u jame mirenjohese dhe miqeve te tjere qe me kane ndihmua,deri me 31.Mars.2001.Pra eshte Qazim Shema dhe nipi I tije,me pase ,Zyhdi Morava,Dukagjin Hata,Mavlud Buci,Kozeta Mamaqi, Izet Duraku,Kostaq Kerkeshi,Jaho Margjeka,gje qe te gjithe I pershendese dhe I falenderoje perzemersisht…
Meqe ke kerkuare rrethane se si jemi njoftuar me tya edhe une po te tregoje shkelqimin e se vertetese, d.m.th. te vertetene.Derisa ne rrinim bashke ne nje Tavolin,me ata burrate e ndershme, Une u qajta hallin per rrahjet e mia deri ne alivanosje, qe me rrahen ata te cilit fare nuk I njihja dhe ju thashe se duhete te me ndihmoni per barrna,e edhe qe te beni publike kete ngjarje time, qe eshte nje tragjedi e papriture qe me gjeti edhe mua ketu ne Tirane,sepse une kisha ardhur ne Tirane me I botua dy libra te mija, e jo per nje tragjedi te tille,gje qe as kurre nuk e kam mendua, e as nuk e kam imagjinua, e as ne anderre kurre nuk kam pare per veten tim nje gje te tille.Por une I perballova stuhit dhe vete jeta u be stuhi dhe ia larguam erresirene Kosovese, sepse per kete targjedin time ishte Intrevista dhane Kozata Mamaqit, ne RadioTiran, per zgedhjete e lira qe u mbajten ne Kosove, tetor.2000.Une qe Urova I.Rugoven dhe “LDK” sepse zgjedhjet Ishin Fakt I kryare. Per kete tragjedin time qe me ndodhi dhashe edhe nje intreviste ne gazeten “RD” .Ne Intreviste kam thene qe kete ngjarje duhet te njohin edhe gazetaret e “Rilindjes” se Kosovese, te cilete kane shkruare per mua, si gazetar,… E ne intreviste e gazetese se “RD” ka reflektue qe une jam gazetar I “Rilindjes ne Prishtine”,me qe UNE kam pase edhe shkrime te botuare dhe ne gazeten “Rilindja” Prishtine,edhe ”Rilindja” ne Zvicrre, edhe ne gazeten “Bujuk” Prishtine,e edhe ne gazeten “Flaka e Vellaznimit” ne Shkup.E ne Intrevisten time ne gazetene “RD” ne Tirane fare nuk eshte emrua qe Elvin Hasan Ragipi ,qe ishte Polic Ushatrak, roje e kampit te refugjateve,por veq Elvin Ragipi,…
Por keto jane gabime radaksionale sepse edhe koha ishte mjegulle, e mjegulle ishte e tere Shqiperia.Por mallin e dashurise per Shqiperine kurre nuk mundet askush te me pushtone. Veshtire e ka cdo shqiptar, dhe cdo shqiptarell i “Republikese se Kosovese” mema humbe krenarine time.
Meqe jemi te Intrevista Ime ne gazetene e “RD” dhane ne vitin 2000.dua te veqoje shqiptarin nga Isniqi I Deqanit, qe ishte vegel e sigurimit secret serrb, UDB-ashi, Flori Dushan Maxhun Bruqi,I cili e grabiti gabimi redaksional, te gazetese “RD” nga Intervistaj ime qe Une reflektoja si gazetar I “Rilinjdese” dhe beri propagande te rrejshme neper faqe private te Internetit , duke te fyre edhe tya edhe personalitetin tend, e edhe gaztene “RD” e aqe me keqe me godete edhe mua duke me vra edhe idnetitetin tim shqiptar…...............Me 2005 ne Tetor ,dele nga nentoka e Arberit ne siperfaqen e Tokes ne Kosoves,UDBashi, nga Isniqi I Deqanit, Flori Dushan Maxhun Bruqi,qe mundohet te me vrane Idetitetn tim shqiptar, mundohet me e vrane Personlaitetin tim, mundohet te me e vra autorsin time.Dhe keshtu me radhe duke perdore edhe emra fallso, emra te mashkujve emra te gerave, emra te te vdekureve, krijon edhe adresa fallso me internete me emra te rrejshem dhe keshtu e percjelle propaganden e vet neper internet propaganden e rrejshme e percjell te miqet e mije, e aqe me keq ka perdore edhe emrin tend per te keq, dhe keshtu duke te perllosur edhe tya e edhe nderin tend, per ate intreviste qe e pata dhene ne gazeten “RD” 2000.sepse poshte intrevistese figuron emir yte: Zef Lleshi,
Pra eshte UDBashi Flori Dushan Maxhun Bruqi, te cilin e njohim te gjithe e njehe edhe gjenerata e tina, ky eshte i cili ka punue ne cilesin e UDBeshit,NE GAZETENE "NIN" ne Beograd dhe ne cilesin e Deshmitarit te rrejshem neper proceset gjygjesore ne Prishtine, Peje, Gjilan, Frizaj, qe nga viti 1981-1995.kunder rinise studenetore te Kosovese, kunder nacionlaizmit dhe seperatizmit shqiptar ne Kosove, Ky anmik, ky UDB-ash, “ky kosmopolit”, I qujture Flori Dushan Maxhun Bruqi, e ka perdore si shkas, Emrin tend, per propaganda e rrejshme te tina per te e mbulue te verteten e ndodhise se tragjedise qe me ndodhi mua ne Tirane ne Kampine Refigjateve, dhe ne Komersarjaitin e Policise numer II. ne Tirane.
Flori Bruqi, eshte I njohur si UDBash, kriminel 1981-1995.kunder rinise studentore te Revolucionit liridashese se shqiptareve te Kosovse,per “Kosoven republike”dhe te bamet e tina kane deshmi dhe fakte,qe nga viti 1981-1995,ka udhetuare pa Bilete ne rrugen Deqan-Peje-Beograd, dhe anasjelltas,ishte dhe anetar I Partise Komuniste Jugosllave, dhe ai eshte I mesuare me asi marrinashe e menovrimesh qe i bene edhe sot me mentalitetin me te Ulete njerezor, qe deshmon se I ka te trashiguare karakteret e serrbeve, dhe I kemi faktet dhe deshmit e tia qe ka punura per Serrbet dhe per intersate e Serrbise.
UDBashi yne shqiptar Flori Dushan Maxhun Bruqi,ishte mbi 10 (dhjete) vjet student ne Beograd.Dhe ishte shoku me i ngushte dhe mik shtepi i V.Djordjevicit,ne "Banou Birrdo" te Beogradit, E tani mundohet me I mbulue te bamet e veta dhe krimete e veta,duke nderrua edhe fytyra e edhe metoden e komunikimit, por i kane mbete ne zemer, ne shpirt ,e ne mendje karakteret e serbeve dhe metoda e punes se tyre qe eshte Flori Bruqi, I njeti qe deshmone se ka punura per sherbimin secret serbe,gje qe te cilin punen e bene ne Prishtine edhe sot ne metodate dinake dhe lajkatare, po ne te njetene menyre te punese qe e ka trashigim nga pune e dekadese se tina qe ishte I punsuare si UDBash,edhe ne Beograd edhe ne Peje,edhe ne Prishtine,ne cilsin e Agjentit Informativ,I cili duke iu dhene Informacione serrbeve per shqiptaret nacionalist e seperatist,1981-1995. kurre nuk eshte denua, e tashe po iu epe Informacione shqiptareve per shqiptaret, “qe eshte dashnia e tina qorre” pra eshte plagjiator i pasuksesshem ne modulin FOTOKOPI,…. Citoje:”Kush eshte Engjell Shehu, Kush eshte Gani Xhafolli, Kush eshte Tom Paloka, e tee tjere e te tjere,”…….. Ky UDBash, nga Isniqi I Deqanit Flori Bruqi, ne cilsin e “reporetit te luftese” I jape edhe zonje Carla DePontese,ne Prishtine 2003. informacion te rrejshme, per luftetaret e UÇK,ese….. Medet o Medet.
Prandaj miku im I nderuar Zef Lleshi, mos u shqeteso,sepse une ruaje mbresa te veqanta nga ju, dhe kam ndie gezim kur te kam pa ne Facebook,gje qe e falenderoje edhe Facebookune, qe na beri te mundeshme kete takim, dhe nga ato bresa te veqanta qe I ruaj nga ju, ju dua shume,njerezisht, shqiptarisht dhe kombetarisht, ju pershendes perzemersisht tya miku im I dashur Zef Lleshi dhe te gjithe ata qe me kane ndihmuar ne ato plage te randa te jetes sime qe nga Tetori.2000. e deri me 31.Mars.2001. Me shkruani se cka mundem te te beje Une per ju tashe….
Gezuare te gjithe vitin 2010.
Paqit Uraten eZotit. Pershendetje shqiptare Bahtir Hamza, bahtirhamza@yahoo.com

3 comments:

  1. ALAMET SHKRIMTARI E PATRIOTI...
    KU I KE KRITIKET E SHOKET TUAJ LETRAR E PATRIOTA?
    TI QE RREN, TI QE MASHTRON, TI QE VJEDH NE AMERIK NJERZIT E THJESHT, TI QE VJEDH POEZIT E NJERZVE DUKE ORGANIZAUR MITINGJE POZEISH, TI QE DHUNON FEMRAT E MITURA, TI QE BASHKPUNON ME GAZETAT SERBE "TI SI PRAVI SERBIN"
    BAHTIR HAMZA PASIONI I TIJ PEDOFILIA:
    www.torontopolice.on.ca/newsreleases/pdfs/17677.pdf

    ReplyDelete
  2. ALAMET SHKRIMTARI E PATRIOTI...
    KU I KE KRITIKET E SHOKET TUAJ LETRAR E PATRIOTA?
    TI QE RREN, TI QE MASHTRON, TI QE VJEDH NE AMERIK NJERZIT E THJESHT, TI QE VJEDH POEZIT E NJERZVE DUKE ORGANIZAUR MITINGJE POZEISH, TI QE DHUNON FEMRAT E MITURA, TI QE BASHKPUNON ME GAZETAT SERBE "TI SI PRAVI SERBIN"
    Bahtir Hamza vazhdimisht bashkëpunon me mjetet informative serbe.

    Dëshmija më e mirë është intervista e tij dhënë në blogun virtual serb http://www.novinar.de


    Klikoni:

    Rimokatolicizam potiskuje Pravoslavlje na Kosovu

    http://www.novinar.de/2007/01/30/1320.html#comments

    Për intervistën e z.Bahtir Hamza në këtë blog virtual të serbëve është i botuar edhe ky koment:

    Jedan komentar za “Rimokatolicizam potiskuje Pravoslavlje na Kosovu”

    01
    BRAVO BAHTIR HAMZA.TI SI PRAVI SRBIN!

    Slobodan Bascarevic 12. jul 2007. u 12:17

    ReplyDelete
  3. BAHTIR HAMZA DEMANTOI KETO QE I KAM SHKRUA KETU NE VEND QE TE PERGJIGJEH SE EDHE UEN JAM UDBASH E BASHKPUNTOR I UDBES.
    JEVG I KORROTICES, JEVG I LINDUR NGA PRISNDERET MAGJUP QE ISHIN RROGTAR NE FAMILJEN SHQIPTARE NE KORROTIC

    ReplyDelete

Te dashur Bashkeatdhetar

Bahtir Hamza bahtirhamza@yahoo.com Te dashur Bashkeatdhetar O mik, oj Mike, Shqiptar/e te dashur NE SHENEJE RRESPEKTI IU BEJE TE DITURE ME KETE INFORMIM PUBLIKE Informoje te gjithe miqet ne “Facebook,” te gjithe miqet qe i kam te regjistruare ne adrese te penashqiptare@hotmail.com dhe po me kete edhe ne MSN, se hakerat qe hajen edhe BALT njerezit e pandergjegjeshem me iniciajtive te tyre ,ma kane thye pasvortin e adresese elektornike penashqiptare@hotmail.com te shtunden Date : 23.janar.2010. Hakerat nga FRIKA ,te ndikuare, me influence kane hye edhe ne adresen time bahtir07@hotmail.com dhe mi kane feshi te gjitha leterate dhe adresate e miqeve.Aqe me keqe kane perdore adresen time per te shprenda virusa neper miqe e shoke te mije,vetem e vetem mem poshteruare mua dhe mem turperua mua dhe mema ule nderin tim.Por shume veshtire do ta kene anmiqet e mije mema ule Krenarine time.Shume veshtir e kan anmiqet e mije mema vera thjeshtesine e bukurise time.Shume veshtire e kane anmiqet e mije memi vera Kengavashate e mija. Prandaje lus te gjith miqet qe te keni kujdes ndaje hakerave.Ndaje hipokritve e Mediokriteteve te tyre qe jane lajaktar..... Nese dikush iu paraqitet ne MSN me adrese te penashqiptare@hotmail.com,ose bahtir07@hotmail.com, separi kerkonja emrin pergdheles timin me katere gerrma,dhe numrin e hyrjes me tete numra ,si njohje per me dite se a jam une kerkonja qe te i nderron Katere (4)fotogarfi te mia ne ekrani e vogel te MSN.Deri sa ta hapi adresene re . Mundesishte lutem me lajmeroni se kush jane ata qe i perdorin adresat e mija ,e ne emrin tim bisedojne me ju, me adrese te penashqipatre@hotmail.com,ose bahtir7@hotmail.com.Lutem me lajmeroni ne adresene time te yahoous: bahtirhamza@yahoo.com Per NDIHMEN e juaje.Paraparakisht te falenderoje dhe te jam mirenjohes, O Mik, oj Mike. Per cdo gje me lajmeroni ju lutem. Dua te dia se cka kerkojne ata qe te gjejne mbi mua.Ata qe me te rinjete te tyre hajne edhe BALT,qe kane mbete amplitude verbimi, jane qelbesiara te vjetera. Kur veq dihet se realiteti i jetes ne Kosove eshte nje realitet Dramatik.Me rivale te vdekjeve te dyfishta.1956-2008. Pershenetje shqiptare Bahtir Hamza

U rritsh me Lulet e Botës Kosve

U rritsh me Lulet e Botës Kosve